ဒါကေတာ့ ဒါပါပဲ (မင္းလူ)

ဒါကေတာ့ ဒါပါပဲ (မင္းလူ) 

-----------------------------

တခ်ိဳ႕ျပကြက္ေတြကို မၾကည့္ရဲသျဖင့္ မသိမသာ မ်က္လႊာခ်ထား လိုက္သည္။ မ်က္ႏွာလႊဲ ေနလို႔ေတာ့ မျဖစ္။ သူငယ္ခ်င္းေတြက ဝိုင္းဟား ၾကလိမ့္မည္။ သူသည္ ကတုန္ကယင္ႀကီး ျဖစ္ေနသည္။ ဒါမ်ိဳး သူတစ္ခါမွ် မၾကည့္ဖူးေသးေခ်။ 

သူသည္ အေတြ႕အၾကံဳ လံုးဝမရွိသူ အ႐ိုင္းသက္သက္ေလးေတာ့ မဟုတ္။ လူပ်ိဳေပါက္ကေလးလည္း မဟုတ္။ အိမ္ေထာင္သက္ သံုးႏွစ္ရွိ၍ သားတစ္ေယာက္၏ အေဖပင္ ျဖစ္ေနခဲ့သူ။ သို႔ရာတြင္ ခုလို ၾကည့္ေနရတာမ်ိဳးေတြေတာ့ တစ္ခါမွေတာင္ စိတ္မကူးခဲ့ဖူးပါ။ 

ခိုးေၾကာင္ခိုးဝွက္ ၾကည့္ၾကရျခင္း ျဖစ္သျဖင့္ အခန္းတံခါးေရာ၊ ျပတင္းေပါက္ေတြပါ ပိတ္ထားရသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ အခန္းထဲမွာ ေလွာင္အိုက္ေနသည္။ ေဆးလိပ္မီးခိုးေတြေၾကာင့္လည္း အသက္ရွဴရတာ မြန္းက်ပ္ေန၏။ ေခၽြးေတြျပန္ၿပီး ၿငီးစီစီႀကီး ျဖစ္ေနသည္။ 

အျပင္ထြက္ေနခ်င္သည့္ စိတ္ပင္ ျဖစ္လာသည္။ ထြက္ေတာ့ မထြက္ျဖစ္။ တေစၧအေျခာက္ ခံရသူလိုပင္ ၾကည့္လည္း မၾကည့္ရဲ၊ မၾကည့္ဘဲလည္း မေနႏိုင္ေခ်။ ၾကည့္မိျပန္ေတာ့လည္း ရင္ေတြပူၿပီး ဖ်ပ္ခနဲ မ်က္လႊာခ်မိ၏။ 

က်န္သူငယ္ခ်င္းေတြကေတာ့ မင္းသား မင္းသမီး ႏွစ္ပါးသြား အကကို ၾကည့္ေနရသလို ခပ္ေအးေအးပင္။ စီးကရက္ ဖြာသူ ဖြာ၊ စကား ေျပာသူ ေျပာ။ တခ်ိဳ႕ ျပကြက္မ်ားကို ၾကည့္ရင္း အခ်င္းခ်င္း ေနာက္ေျပာင္သူက ေျပာင္ႏွင့္ မထူးျခားသလို ရွိေနၾကသည္။ 

ဗီဒီယိုတိပ္ေခြ ႐ုပ္ရွင္က ၿပီးဆံုးသြားသည္။ မ်ိဳးမင္းျမင့္က ... 

“သိပ္ မေကာင္းလွ ပါဘူးကြာ၊ ငါက ထူးထူးဆန္းဆန္း ကေလးမ်ား ၾကည့္ရမလားလို႔” 

ဟု ေျပာရာ တင္ေအာင္လင္းက ... 

“မင္းကိုယ္တိုင္ မင္းသားလုပ္ၿပီး ႐ိုက္တဲ့အခါက်မွ အထူးဆန္းဆံုး လုပ္ျပေပေတာ့” 

တစ္ေယာက္တစ္ေပါက္ ေျပာဆို ေနာက္ေျပာင္ ေနၾကသည္။ ဘာမွ် ထူးျခားမႈ ရွိၾကဟန္ မတူ။ သူတစ္ေယာက္သာ ခုထိ ရင္ထဲမွာ တစ္မ်ိဳးႀကီးျဖစ္ၿပီး ေၾကာင္ေတာင္ေတာင္ ျဖစ္ေနသည္။ 

“ေဟ့ေကာင္ ဖိုးေအာင္၊ ဘာျဖစ္ေနတာလဲ၊ ေၾကာင္ေတာင္ေတာင္နဲ႔” 

မ်ိဳးမင္းျမင့္က သူ႔ကိုေမးသည္။ 

“ဟင့္အင္း ... ဘာမွ မျဖစ္ပါဘူး” 
“ဒီေကာင္က တစ္ခါမွ မၾကည့္ဖူးဘူးလို႔ ေျပာတယ္ကြ၊ ခုအတိုင္း ဆိုရင္ေတာ့ ဟုတ္ပံု ရပါတယ္၊ ဒီေကာင္ ျဖစ္ေနပံု ၾကည့္ပါလား” 
“ဟာကြာ” 
“ဖိုးေအာင္ရာ၊ ရန္ကုန္မွာ ေနၿပီး ဒီေလာက္ တံုးရသလားဟ” 
“ကဲပါကြာ ... သြားၾကရေအာင္” 
“ဘယ္သြားၾကဦးမလို႔လဲ” 

ဖိုးေအာင္က ေမးလိုက္သည္။ ေအးညြန္႔ဦးက ... 

“မ်က္စိ ေညာင္းၿပီ၊ လူလည္း ေညာင္းၿပီ၊ တစ္ခုခု သြားစားၾကမယ္” 
“အစားခ်ည္းပဲလား” 

မ်ိဳးမင္းျမင့္က ဝင္ေမးရာ ... 

“မင္း ေရာက္ေနမွေတာ့ အရည္ မပါရင္ ဘယ္ျဖစ္မလဲ၊ ထမင္းေတြ နင္ကုန္မွာေပါ့” 

* * *

တကၠသိုလ္မွာတုန္းက တစ္ေဆာင္တည္း အတူတူ ေနခဲ့ၾကေသာ သူငယ္ခ်င္းေတြ ျပန္ဆံုၾကျခင္း ျဖစ္သည္။ အေဆာင္မွာ မ်ိဳးမင္းျမင့္ႏွင့္ ေအးညြန္႔ဦးတို႔က တစ္ခန္း၊ ဖိုးေအာင္ႏွင့္ တင္ေမာင္လင္းတို႔က တစ္ခန္း ေနခဲ့ၾကသည္။ အခန္းခ်င္းက ကပ္လ်က္ျဖစ္သျဖင့္ သူတို႔ေလးေယာက္ တြဲမိခဲ့ၾကသည္။ 

တြဲမိၾကသည္ ဆိုေသာ္လည္း စ႐ိုက္ခ်င္း လံုးဝ တူၾကသည္ေတာ့ မဟုတ္။ ဖိုးေအာင္က လူေအး။ ေက်ာင္းမွန္မွန္တက္၊ စာမွန္မွန္ ၾကည့္တတ္သူ။ စာေမးပြဲနီးလွ်င္ သူ႔မွတ္စုေတြကိုပင္ အားလံုးက အားကိုးၾကရသည္။ 

က်န္သံုးေယာက္ကေတာ့ လူေပ်ာ္လူေနာက္ေတြခ်ည္း ျဖစ္သည္။ တင္ေမာင္လင္းက နည္းနည္း ေသာက္ၿပီးလွ်င္ အူျမဴး လာတတ္သည္။ သီခ်င္းေအာ္ဆိုၿပီး ကတတ္သည္။ ေအးညြန္႔ဦးက လည္လည္ပတ္ပတ္ ရွိသည္။ သူငယ္ခ်င္းေတြ ေငြျပတ္ေနၿပီ ဆိုလွ်င္ အခန္းတကာ လွည့္ေခ်းတာတို႔၊ ေပါင္တာႏွံတာ၊ ေရာင္းတာဝယ္တာတို႔ ကၽြမ္းက်င္သည္။ တစ္ခါတေလ ပိုက္ဆံ တစ္ျပားမွ် မရွိဘဲ ဖဲဝိုင္းမွာ ဝင္ထိုင္ခ်င္ ထိုင္တတ္သည္။ လက္ပတ္နာရီကို ေရွ႕မွာခ်ၿပီး တန္ဖိုးျဖတ္၍ ကစားသည္။ သူက ဖဲလိမ္နည္းေတြ တတ္သျဖင့္ ဘယ္ေတာ့မွ မ႐ႈံး။ ဤနည္းျဖင့္ သူငယ္ခ်င္းေတြ သံုးစြဲဖို႔ ရွာၾကံေပးတတ္၏။ 

မ်ိဳးမင္းျမင့္ကေတာ့ ဟိုစပ္စပ္ ဒီစပ္စပ္သမား။ ေနရာတကာမွာ ဝင္ပါတတ္သည္။ ေလာင္းတာစားတာလည္း ဝါသနာပါသည္။ ေဘာလံုးလည္း ကန္သည္။ ပန္းခ်ီသင္တန္းလည္း တက္သည္။ ရည္းစားလည္း မ်ားသည္။ 

ဖိုးေအာင္သည္ ႐ိုး႐ိုးေအးေအး ျဖစ္ေသာ္လည္း အားနာတတ္သူျဖစ္၍ သူငယ္ခ်င္းေတြ ေခၚလွ်င္ ကန္႔လန္႔ကန္႔လန္႔ႏွင့္ ပါသြားတတ္သည္။ တင္ေမာင္လင္းက ေပါက္ကရ သီခ်င္းေတြဆိုၿပီး မိန္းကေလး အေဆာင္ေရွ႕မွာ သြားကလွ်င္လည္း ရွက္ရွက္ႏွင့္ပင္ လိုက္ရသည္။ မ်ိဳးမင္းျမင့္က သူ႔ရည္းစား တစ္ေယာက္ေယာက္ကို သြားေစာင့္ဖို႔ အေဖာ္ေခၚလွ်င္လည္း ပါသြားတတ္သည္။ 

တစ္ခါကလည္း ေအးညြန္႔ဦးက တျခားအေဆာင္ တစ္ေဆာင္မွာ ဝိုင္းရွိသည္ဆိုၿပီး အေဖာ္ေခၚသျဖင့္ လိုက္သြားသည္။ ဝိုင္းေကာင္းေနတုန္း ဆရာေတြက သတင္းရသျဖင့္ ဝင္ဖမ္းရာ တစ္ျပံဳလံုးမိသည္။ ဖိုးေအာင္လည္း မဆီမဆိုင္ ပါသြားသည္။ ဆရာႀကီးကို ေျခသလံုး ဖက္မတတ္ ဝိုင္းေတာင္းပန္သျဖင့္ ေက်ာင္းထုတ္ မခံရဘဲ အျပင္းအထန္ သတိေပးခံလိုက္ရသည္။ 

ဘြဲ႔ရၿပီးေသာအခါ အသီးသီး လုပ္ငန္းခြင္ ဝင္ၾကရသည္။ မ်ိဳးမင္းျမင့္က သူ႔ၿမိဳ႕ကို ျပန္သြားသည္။ က်န္သံုးေယာက္က ရန္ကုန္မွာပင္ ကုပ္ကပ္ေနၿပီး အလုပ္ရွာၾကသည္။ 

သူတို႔ထဲမွာ အေအးဆံုး၊ အ႐ိုးဆံုးဆိုေသာ ဖိုးေအာင္က အရင္ဆံုး မိန္းမ ရသြားသည္။ တင္ေမာင္လင္းကလည္း လြန္ခဲ့ေသာႏွစ္က လက္ထပ္လိုက္သည္။ ေအးညြန္႔ဦးႏွင့္ မ်ိဳးမင္းျမင့္တို႔ကေတာ့ အိမ္ေထာင္ မျပဳၾကေသး။ 

ရန္ကုန္မွာ က်န္ခဲ့ေသာ သံုးေယာက္သည္ ကိုယ့္အလုပ္ႏွင့္ကိုယ္၊ ကိုယ့္အိမ္ေထာင္ႏွင့္ကိုယ္ ျဖစ္လာၾကသျဖင့္ ေက်ာင္းမွာတုန္းကလို မတြဲျဖစ္ၾကေတာ့။ တစ္ခါတစ္ရံမွသာ ဆံုျဖစ္ေတာ့သည္။ 

ထိုအခ်ိန္မ်ိဳးတြင္ မ်ိဳးမင္းျမင့္ ရန္ကုန္ကို လာလည္သည္။ သူငယ္ခ်င္းေတြ ျပန္ဆံုၾကသည္။ မ်ိဳးမင္းျမင့္က ... 

“ငါ ရန္ကုန္ေရာက္တုန္း ေပ်ာ္စရာေလးေတြ ရွာရေအာင္” 

ဟု ဆိုသည္။ 

တင္ေမာင္လင္းႏွင့္ ေအးညြန္႔ဦးတို႔က သေဘာတူသည္။ ဖိုးေအာင္ကလည္း ထံုးစံအတိုင္း အားနာပါးနာႏွင့္ ပါလာသည္။ 

ပထမဆံုး ဗီဒီယို ၾကည့္ၾကသည္။ ေအးညြန္႔ဦးက မ်ိဳးမင္းျမင့္ ၾကည့္ခ်င္ေနေသာ တိပ္ေခြကို မရရေအာင္ လိုက္ရွာၿပီး ျပရသည္။ 

ၿပီးေတာ့မွ စားၾက ေသာက္ၾကဖို႔ ထြက္လာခဲ့ၾကေလသည္။ 

* * *

စားေသာက္ဆိုင္ တစ္ခုမွာ ထိုင္သည္။ စားၾက ေသာက္ၾကသည္။ ႏွစ္ႏွင့္ခ်ီေအာင္ ကြဲေနၾကေသာ သူငယ္ခ်င္းမ်ား ျပန္ဆံုျခင္း ျဖစ္သျဖင့္ ေတာ္ေတာ္ ေပ်ာ္ၾကသည္။ 

စကားေတြလည္း အမ်ားႀကီး ေျပာၾကသည္။ ေအးေအးေဆးေဆးသမား ဖိုးေအာင္ေတာင္ ေတာ္ေတာ္ ေသာက္ျဖစ္သြားသည္။ သူသည္ တစ္ခါတေလမွသာ ေသာက္ေလ့ရွိသူ ျဖစ္သည္။ ေသာက္လွ်င္လည္း သူငယ္ခ်င္းေတြ ေက်နပ္ေအာင္ စတိသေဘာ၊ တစ္ခြက္ထက္ မပိုေခ်။ ဒီေန႔ေတာ့ သူလည္း နည္းနည္း ႏႈတ္သြက္အာသြက္ ျဖစ္လာသည္။ 

“ေက်ာင္းမွာတုန္းက အေဆာင္ေရွ႕မွာ သီခ်င္းသြားဆိုတာကို သတိရတယ္ကြာ” 

ဟု တင္ေမာင္လင္းက ေျပာသည္။ မ်ိဳးမင္းျမင့္က ... 

“ေဟ့ေကာင္ ... ဒီအရြယ္ႀကီး ေရာက္မွေတာ့ လမ္းလယ္ေကာင္မွာ သီခ်င္းဆိုၿပီး ကမေနနဲ႔ဦးေနာ္” 
“ငါ ဒီေလာက္ မေပါေတာ့ပါဘူးကြ” 
“ေအး ... ဒီေကာင္က ခုမူးရင္ မကေတာ့ဘူး၊ သူ႔ေယာကၡမ သူ႔ကို အထင္ေသးတဲ့ အေၾကာင္း ေျပာေျပာၿပီး ငိုလိမ့္မယ္” 
“ဟာ ... တစ္ခါေလး လုပ္မိပါတယ္၊ ေျပာလို႔မဆံုးေတာ့ဘူး” 

* * *

စားေသာက္ဆိုင္ထဲက ထြက္လာေတာ့ အားလံုး မွန္ေနၾကၿပီ။ ဖိုးေအာင္သည္ အရမ္းမူးေနတာ မဟုတ္သည့္တိုင္ ပံုမွန္အတိုင္း မဟုတ္တာေတာ့ ေသခ်ာသည္။ ေခါင္းထဲက ရီတီတီႏွင့္ အူျမဴးသလိုလို ဘာလိုလို ျဖစ္ေနသည္။ 

“ကဲ ... ဘယ္ႏွစ္နာရီ ထိုးၿပီလဲ” 
“ရွစ္နာရီ” 
“ဟင္ ... အေစာႀကီး ရွိေသးတယ္” 
“ကမ္းနားမွာ သြားထိုင္ၿပီး စကားေျပာၾကမလား” 
“တစ္ခ်ိန္လံုး စကားေတြ ေျပာခဲ့ၾကၿပီးၿပီပဲ၊ ခု လက္ေတြ႕ လုပ္ရမယ့္အခ်ိန္ ေရာက္လာၿပီ” 
“မင္းဘာလုပ္ခ်င္လို႔လဲ” 

မ်ိဳးမင္းျမင့္က လက္ဟန္ေျခဟန္ျဖင့္ လုပ္ျပသည္။ 

“ဟာကြာ ... ဒါေတာ့ မလုပ္ပါနဲ႔၊ မေကာင္းပါဘူး” 

ဟု ဖိုးေအာင္က ကန္႔ကြက္သည္။ 

“အံမာ ... မင္းက မိန္းမရွိတဲ့ေကာင္ ဆိုေတာ့ ဒီစကား ေျပာမွာေပါ့၊ ငါ့မွာ ရန္ကုန္ လာတုန္းေလး အားရေအာင္ ေပ်ာ္ရတာ၊ နယ္မွာဆိုရင္ ဘာမွရွိတာ မဟုတ္ဘူး” 

က်န္ႏွစ္ေယာက္က မ်ိဳးမင္းျမင့္ အၾကံကို လက္ခံသည္။ ဖိုးေအာင္လည္း ထပ္မျငင္းေတာ့ဘဲ သေဘာတူလိုက္၏။ 

* * *

ပန္းျခံဘက္သို႔ ေလွ်ာက္လာၾကသည္။ ပန္းျခံထဲမွာ အပန္းေျဖ ေနၾကသူေတြ၊ လမ္းေလွ်ာက္ ေနၾကသူေတြ၊ ထိုင္စကားေျပာ ေနၾကသူေတြ၊ တခ်ိဳ႕လည္း ဟန္ေရးျပၿပီး လမ္းသလား ေနၾကသည္။ ေအးညြန္႔ဦးက တစ္ေယာက္ကို ၫႊန္ျပသည္။ 

“ဘယ္လို သေဘာရသလဲ” 
“မဆိုးပါဘူး ... ေမးၾကည့္ေလ” 

ေအးညြန္႔ဦးက ေဘးခ်င္း ယွဥ္မိေအာင္ လိုက္ေလွ်ာက္သြားၿပီး ေမးသည္။ 

“ဘယ္လိုလဲ” 
“ဒီလိုပဲ” 

သူတို႔ တိုးတိုး တိုးတိုး ေျပာၾကသည္။ ခဏၾကာေတာ့ ေအးညြန္႔ဦး ျပန္လာသည္။

“အလကားပါကြာ၊ ငါတို႔ကို အခ်ဥ္ေတြ မွတ္လို႔ ေဈးကို နင္းကန္ ေအာ္ေနတယ္၊ ေနၾကဦး ... နည္းနည္း ထပ္ႀကိဳးစား လိုက္ဦးမယ္” 

ေအးညြန္႔ဦး ထြက္သြားျပန္သည္။ ခဏအၾကာမွာ ျပန္ေရာက္လာၿပီး ... 

“အနားကပ္ ၾကည့္ေတာ့မွ မစြံပါဘူးကြာ” 

ထိုစဥ္မွာ ဖိုးေအာင္က တစ္စံုတစ္ေယာက္ကို လွမ္းျမင္လိုက္ရသည္။ ဗာဒံပင္ေအာက္မွာ ရပ္ေနေသာ တစ္ေယာက္။ ခပ္လွမ္းလွမ္း ဓာတ္တိုင္မွ မာက်ဴရီ မီးေရာင္က သစ္ပင္ရိပ္ကို ကြက္တိကြက္က်ား တိုးဝင္ေနသျဖင့္ သူ႔ကို ျမင္သာ႐ံုေလာက္ ရွိသည္။ 

သူ႔ကိုယ္ေနဟန္က ေျပျပစ္ ေတာင့္တင္းသည္။ အရပ္အေမာင္း ေကာင္းသည္။ မ်က္ႏွာကို ေသေသခ်ာခ်ာ မျမင္ရေသာ္လည္း ဆြဲေဆာင္မႈရွိမွာ ေသခ်ာသည္။ 

ဖိုးေအာင္ ေငးၾကည့္ေနမိသည္။ ရင္ထဲမွာ တစ္မ်ိဳးႀကီး ခံစားလိုက္ရသည္။ 

“ေဟ့ေကာင္ေတြ ... ဟိုမွာကြ” 

ဟု ေျပာလိုက္သည္။ ၿပီးေတာ့မွ သူ ဘာျဖစ္လို႔ ညႊန္ျပလိုက္မိပါလိမ့္ဟု ေတြးမိျပန္သည္။ စိတ္ပါသလိုလို ျဖစ္လာသည့္ အတြက္လည္း သူ႔ကိုယ္သူ အံ့ဩေနသည္။ 

မ်ိုဳးမင္းျမင့္ဆီက ေလခၽြန္သံတစ္ခ်က္ ထြက္ေပၚလာသည္။ 

“ဟာ ... သားနားတယ္ေဟ့” 
“ငါသြားမယ္” 

ဟု ဖိုးေအာင္က အလိုလို ေျပာမိသည္။ 

“ဟာ ... မင္း ဘယ္လို ျဖစ္တာလဲ” 

တင္ေမာင္လင္းက ေျပာေနတုန္း ဖိုးေအာင္ ထြက္လာခဲ့သည္။ ဗာဒံပင္ ေအာက္က မိန္းကေလးက ဖိုးေအာင္ လာေနသည္ကို ျမင္သျဖင့္ ကိုယ္ေနကိုယ္ဟန္ကို ပို၍ ၾကည့္ေကာင္းေအာင္ လုပ္လိုက္ၿပီးမွ မျမင္ခ်င္ေယာင္ ေဆာင္ေနလိုက္သည္။ 

ဖိုးေအာင္ အနားမွာ သြားကပ္ၿပီး ... 

“ဘယ္လိုလဲ” 
“ဒီလိုပဲ” 
“ဘယ္သြားမလို႔လဲ” 
“ဟိုနား ဒီနားေပါ့” 
“လမ္းၾကံဳတယ္ လိုက္မလား” 
“ဘယ္ကိုလဲ” 
“တစ္ေနရာရာေပါ့” 

အမ်ိဳးသမီးက စဥ္းစားသလို လုပ္ေနသည္။ အနီးကပ္ ၾကည့္ေတာ့မွ သူ႔႐ုပ္ရည္သည္ ထင္ထားသည္ထက္ ပို၍ စြဲမက္စရာ ေကာင္းေၾကာင္း ေတြ႔ရသည္။ ဖိုးေအာင္ ရင္ေတြ ခုန္လာ၏။ အမ်ိဳးသမီးကို စိုက္ၾကည့္ေနမိသည္။ 

“အို ... လူကို ဘယ္လို ၾကည့္ေနတာလဲ” 

ဖိုးေအာင္ ရွိန္းခနဲ ဖိန္းခနဲ ျဖစ္သြားသည္။ ခ်က္ခ်င္း သတိရလိုက္သည္။ ဘာမွ် ထပ္မေျပာေတာ့ဘဲ ခ်ာခနဲ လွည့္ထြက္လာခဲ့သည္။ 

“ဘယ္လိုလဲကြ ... မင္း တကယ္ရဲပါလား၊ မင္း ဒီေလာက္ လာလိမ့္မယ္လို႔ ထင္ေတာင္ မထင္ဘူး” 

ဟု သူငယ္ခ်င္းေတြက ဝိုင္းေျပာၾကသည္။ သူလည္း သူ႔ကိုယ္သူ အံ့ဩမိသည္။ သူက ေခါင္းခါၿပီး ... 

“ျပန္ၾကရေအာင္ကြာ၊ ဘာမွ ဆက္လုပ္ မေနပါနဲ႔ေတာ့” 
“ဟာကြာ ... ဘယ္လို ျဖစ္တာလဲ” 
“မင္းတို႔ ေနခ်င္ေနခဲ့ကြာ၊ ငါျပန္ေတာ့မယ္” 

ဟု ေျပာၿပီး လွည့္ထြက္ လာခဲ့သည္။ သူငယ္ခ်င္းေတြက ... 

“ဟာ ... ေဟ့ေကာင္၊ ဘာျဖစ္တာလဲ” 

ေျပာတာကိုေတာင္ လွည့္မၾကည့္ေတာ့။ 

* * *

အိမ္ကို ျပန္လာသည့္ လမ္းတစ္ေလွ်ာက္တြင္ သူ႔စိတ္ေတြ တင္းက်ပ္ေနသည္။ ခုလို တစ္ခါမွ် မျဖစ္ခဲ့ဖူးေခ်။ အရက္ေသာက္တာ မ်ားသြားလို႔မ်ားလား။ တစ္ခ်က္တစ္ခ်က္တြင္ ဗာဒံပင္ေအာက္က အမ်ိဳးသမီး၏ ကိုယ္ေနဟန္ကို ဖ်တ္ခနဲ ျမင္ေယာင္မိေသးသည္။ သူသည္ အတင္းႀကိဳးစား၍ ျမင္ကြင္းထဲက ေမာင္းထုတ္ပစ္လိုက္သည္။ 

အိမ္ျပန္ေရာက္သည္ အထိ ကတုန္ကယင္ႀကီး ျဖစ္ေနရတုန္းပင္။ ရီေဝေဝ ျဖစ္ေနတာလည္း မေပ်ာက္ေတာ့။ သူ႔စိတ္ေတြ ပံုမွန္ မဟုတ္ေတာ့ဘူး ဆိုတာ သူ႔ကိုယ္သူ သိသည္။ 

အိမ္ေပါက္ဝမွာ ခဏရပ္သည္။ စိတ္ကို ၿငိမ္ေအာင္ထိန္းလိုက္ၿပီးမွ တံခါး ေခါက္လိုက္သည္။ တံခါးဖြင့္သည္။ တံခါးေပါက္ဝတြင္ သူ႔မိန္းမ ရပ္ေနသည္။ အိမ္ေရွ႕မီးမွိန္မွိန္တြင္ သူ႔မိန္းမ၏ မ်က္ႏွာကို ခပ္မႈန္မႈန္ ျမင္ေနရသည္။ သူသည္ မိန္းမကို အၾကာႀကီး စိုက္ၾကည့္ေနမိသည္။ သူ႔ရင္ေတြ ျပင္းထန္စြာ ခုန္လာသည္။ 

သူ႔မိန္းမက ... 

“ဘာျဖစ္ေနသလဲ” 

ဟု ေမးသည္။ 

“ဘာျဖစ္လို႔လဲ” 

ဟု သူက ျပန္ေမးသည္။ သူ႔အသံေတြက မမွန္။ 

“ေမာင့္မ်က္လံုးေတြက တစ္မ်ိဳးႀကီးပဲ” 

သူက ဘာမွ် ျပန္မေျပာဘဲ သူ႔မိန္းမ၏ လက္ေမာင္း ႏွစ္ဖက္ကို ဆုပ္ကိုင္လိုက္သည္။ 

---------
မင္းလူ
ခ်ယ္ရီ၊ ဇန္နဝါရီ၊ ၁၉၈၇။

Credit: rat @ mmcybermedia.com 

====
မာတိကာသုိ႔
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1649093315361219&id=1648554798748404

Comments